BikeFitting CashBack Actie!
De juiste framemaat kiezen doe je online aan de hand van je lichaamslengte of een speciale Bikefitting! Natuurlijk wordt iedere fiets compleet afgesteld en afgemonteerd door onze eigen fietsenmaker. Wil jij je daarnaast door onze Bikefitters perfect op de fiets laten zetten? Kom dan naar de FuturumClub in Amsterdam en voor 95,- en krijg je na uitvoerige analyse de juiste fietshouding aangemeten. Schaf je hierna bij Futurumshop een nieuwe fiets aan? Dan storten wij 95 euro terug op jouw rekening! Zo weet je zeker dat jij de juiste fiets hebt besteld én dat je perfect op je nieuwe fiets zit. Klik hier voor ons aanbod aan Bikefit- pakketten!
Deze Cube Attain GTC Pro Disc Racefiets is zeer geschikt voor de veeleisende beginnende wielrenner en zal niet teleurstellen wat betreft rem –en schakelprestaties! Het Gran Turismo Composite Carbon frame is zeer stabiel en duurzaamen geeft een perfecte balans tussen licht gewicht en stijfheid. De Shimano Hydraulische schijfremmen zorgen dat de Attain GTC onder alle omstandigheden de beste remprestaties levert. De fiets is voorzien van de betrouwbare en soepel schakelende Shimano 105 groep, voor strak schakelen, keer op keer.
Waarom jouw nieuwe fiets kopen bij FuturumShop?
- Gratis bezorging
- Indien gewenst bezorging op dezelfde dag!*
- 100% rijklaar en afgemonteerd geleverd
- Gratis 1e servicebeurt
- Gratis pedalen bijgeleverd
- Inclusief bidon en bidonhouder
- Kostenloos en op afspraak retour gehaald
*Mits vóór 15.00 uur besteld.
Specificaties Cube Attain GTC Pro Disc Grey´n´flashred Racefiets
|
---|
Kleur: | grey´n´flashred |
Gewicht: | 9.0 kg |
Frame: | GTC Monocoque Twin Mold Technology, Flat Mount Disc, Road Comfort Geometry, AXH, X12 |
Voorvork: | CUBE CSL Race Disc, One Piece 3D-Forged Steerer/Crown, Carbon Blades, Flat-Mount, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, X12 |
Balhoofd: | FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4" |
Stuurpen: | CUBE Performance Pro, 31.8mm |
Stuur: | CUBE Wing Race Bar Compact |
Handvatten: | CUBE Grip Control |
Achterderailleur: | Shimano 105 RD-5800GS, 11-Speed |
Voorderailleur: | Shimano 105 FD-5800, 31.8mm Clamp |
Shifters: | Shimano ST-RS505 |
Remmen: | Shimano BR-RS505, Hydr. Disc Brake, Flat-Mount (160/160) |
Crank: | Shimano 105 FC-5800, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172,5mm (56/58/60), 175mm (62cm) |
Kettingbladen: | 50x34T |
Cassette: | Shimano 105 CS-5800, 11-32 |
Ketting: | Shimano CN-HG600-11 |
Velgen: | Fulcrum Racing 77 Disc, 100x12mm / 142x12mm, 6-Bolt |
Voornaaf: | NVT |
Achternaaf: | NVT |
Banden: | Conti Grand Sport Race SL, 25-622 |
Zadel: | CUBE RP 1.0 |
Zadelpen: | CUBE Performance Post, 27.2mm |
Zadelpenklem: | CUBE Screwlock, 31.8mm |
Artikelnummer: | 777200 |
Gratis pedalen: | Shimano SPD SL PD-R540 |
|
Wet Paint SurfaceDe logo’s en afbeeldingen worden toegepast in een multi-layer verf. Deze oppervlaktebehandeling technologie wordt gebruikt om gewicht te besparen.
Gran Turismo CompositeBij het ontwerpen van de GTC carbon fiber frames, zijn veiligheid en comfort de belangrijkste factoren. CUBE maakt gebruik van high-modulus vezels voor de onderdelen die het meest te verduren krijgen: de balhoofdbuis, de zadelbuis en de bottom bracket. Het speciale productieproces met interne en externe mallen vormen zorgt ervoor dat het minimum aan benodigde materiaal wordt gebruikt, waardoor het totale gewicht, zelfs met complexe kader ontwerpen, laag blijft
Integrated Cable RoutingInterne kabelgeleiding geeft velen voordelen. Kabels zijn beschermd tegen vuil voor een langere levensduur, er is gewicht bespaard door het ontbreken van een externe behuizing en de fiets heeft een schoon, strak uiterlijk.
Press Fit BBDe Press Fit lagers zijn direct in het frame geperst en niet geschroefd zoals gebruikelijk. Hierdoor kan de onderbuis breder gemaakt worden en dit verbeterd de laterale stijfheid.
Frame Safe SystemHet schroefdraad zit in dit geval niet aan het frame waaraan de derailleur wordt bevestigd, maar aan het achterpad. In geval van een crash is dit achterpad eenvoudig te vervangen voor een nieuwe. .
Tapered Head TubeHet ontwerp van deze nieuwe stuurbuis is stijver dan een conventioneel rechte stuurbuis. Dit zorgt voor meer gevoel met de fiets, zelfs op moeilijke terreinen. De minimale beweging in het frame aan de voorzijde zorgt voor een grote stuurprecisie. Ook wordt er tegelijkertijd gewicht bespaard door het ontbreken van de lagerschalen van de onderste lager.