Deze Aircomp latex racebinnenband met Presta ventiel van Michelin verenigt veiligheid, lichtgewicht en prestatie. Latex binnenbanden zorgen voor een lagere rolweerstand!
Voordelen latex binnenbanden
Latex binnenbanden zijn elastischer dan normale binnenbanden. Dit resulteert in een lagere rolweerstand en hogere lekbestendigheid. Latex binnenbanden houden de lucht echter minder lang vast. Wij raden daarom ook om voor elke rit de bandenspanning te controleren. Tevens is bij het monteren van deze banden voorzichtigheid geboden bij het zogenaamde "voorpompen". Wanneer je teveel lucht in de band pompt als er nog geen buitenband omheen zit, kan deze ongelijkmatig uitzetten
kunnen deze binnenbanden bij de continental grand prix 4 season ?
Dat is inderdaad mogelijk!
Kunnen deze ook in 25mm buitenbandjes.
Daarvoor is deze niet geschikt deze is voor banden van 22/23mm breed
Beste Ik heb ffwd carbonwielen met alu Remrand 6cm hoge velg welke lengte van ventiel heb Ik nodig welke raad u me aan grt
Ik zou dan zelf kijken naar een ventiel van 80mm.
Ik zoek binnenbanden met 8mm ventiel (reynolds 50 cm velgen) en voor 26 breed (s works cotton) Welke binnenbanden moet ik dan hebben?
Voor jouw banden maat hebben wij geen passende binnenbanden, dan zou je met een ventiel verlenger moeten werken. Dat zou wel een oplossing zijn.
Ik heb deze banden een tijdje terug gekocht met lang ventiel. Deze blijken voor mijn 55 cm velgen toch even te klein. Kan ik hier ventielverlengers op plaatsen? (Zijn nl geen demonteerbare ventielen).
Je kunt dan inderdaad gebruik maken van een ventielverlenger. BBB ValveExtend BTI-99 Ventielverlenger Zwart: https://www.futurumshop.nl/bbb-valveextend-bti-99-ventielverlenger-zwart.phtml?q=ventiel
Eerst en vooral is het niet zomaar een binnenband zoals vele andere. - het binnenventiel is langs de binnenkant ingebouwd in het ventielbuisje, en niet ingeschroefd zoals vele andere Presta ventielen. Hierdoor staat het binnenventiel steeds vast en heb je geen onaangename verrassingen, ofwel staat het binnenventiel vanuit de fabriek te los of dat je je binnenventiel losdraait na het oppompen. Ik heb het over het losdraaien van het binnenventiel na het oppompen als je een pomp met opschroefdarm gebruikt. - het is een lichtgewicht. - hij is groen en niet zwart zwart zoals vele andere onaangename dikke binnenbanden. - Het voelt aangenaam tijdens het plaatsen. - Een minpunt voor de fietser die zo goed als nooit binnenbanden vervangt of repareert is dat de binnenband in dwarsdoorsnee iets groter is dan een gewone binnenband. Hierdoor heb je iets meer gevoel nodig om je buitenband er omheen te plaatsen.
Met het product is niets mis.
Ik rijd er al jaren mee. Maar je moet het even weten allemaal; 1. Inpoederen met babypoeder/talkpoeder 2. Velg en velglint afvegen /reinigen 3.Buitenband monteren en binnenband monteren. 4. Pomp een 1/2 bar en check nu of de biba goed binnen de buitenband ligt, druk steeds de wang in. Als je geen biba uitziet puilen is het goed. 5. Nu 4 bar en check weer. Hobbels, biba zichtbaar? Stap 2. 6. Nu naar gewenste bar. 7. Onderweg butylletje mee met CO2 pomp.
Sorry, Waardeloos, veel te kwetsbaar. gelijk ballonnen erin. Ik wil nooit meer latex
Latex bandjes doen hun werk prima. Wel zien dat ge ze niet te plat laat worden zodat ze tussen de buitenband komen. Als je ze dan oppompt kan je ze pletten.
3 stuks Michelin Aircomp Latex Race Binnenbanden Presta Ventiel |