Hoe retourneer je?
Wanneer je artikelen wilt
retourneren kan je dit eenvoudig aanmelden via jouw account.
- Log hiervoor in via jouw account
en ga via ‘details bekijken’ naar de juiste bestelling toe. Vink vervolgens het
artikel aan dat teruggestuurd gaat worden (indien je alles retour stuurt vink
dan ‘alles selecteren’ aan). Na het aanvinken klik je op ‘retour aanmelden’.
- Geef bij de volgende stap aan of
je het artikel (-en) wenst te ruilen of dat je graag het geld terug wenst. Je
wordt vanzelf door onze retourprocedure geleid. Bij de laatste stap kan je nogmaals de aanvraag contoleren en de aanvraag gereed maken.
- Inmiddels heb je vanuit ons een email met een barcode (track and trace code) mogen
ontvangen. Deze kan je bij een PostNL tonen en zij zullen het verzendlabel
printen. Dit geldt voor de retourzendingen vanuit Nederland. Vraag altijd om het verzendbewijs.
- Ook vanuit Belgie kan je kosteloos retourneren. Het duurt minimaal 5-6 werkdagen voor wij het
pakket retour ontvangen. Vanuit Belgie, kan je het retourlabel uitprinten, op de retourzending bevestigen op en kan je het pakket bij een gewenste PostNL locatie afgeven. Je wordt in de mogelijkheid gesteld om middels je postcode een check te doen waar de dichtstbijzijnde PostNL locatie zichtbaar wordt aangegeven.
- Zodra wij de retourzending hebben
ontvangen krijg je bericht per e-mail over de verdere afhandeling ervan.
Let op: Mocht je de bestelling
niet kunnen terug vinden onder jouw account dan heb je waarschijnlijk de
bestelling geplaatst als Bestellen zonder account. In dit geval kan je in de
orderbevestiging die je hebt ontvangen van deze bestelling op de link drukken
"Maak je eigen wachtwoord aan". Als je dit hebt gedaan kan je jouw
bestelling terugvinden onder dit nieuwe account, waarna je bovenstaande
procedure kan volgen.
Ons retouradres is:
Antwoordnummer 6009
7330 VB Apeldoorn
Ook is het mogelijk het retourpakket te verzenden naar;
Europaweg 165
7336 AL Apeldoorn
- De kosten van het verzenden van het pakket naar het adres van ons kantoor
worden niet door ons vergoed. Het retourneren middels de hierboven aangegeven procedure, wordt volledig door ons vergoed.
- Zolang het pakket nog niet bij ons is en mocht het product kwijtraken tijdens
de retournering, dan is dit jouw risico. Wij raden je
daarom aan een verzendbewijs te bewaren.